Fundació Esclerosi Múltiple

Les farmàcies de Barcelona es mullen per visibilitzar l’impacte de la calor en pacients amb esclerosi múltiple

Barcelona, 18 de juny de 2026.– Les farmàcies de la província de Barcelona inicien avui dijous, 18 de juny, la campanya “Les farmàcies es mullen per combatre la calor”, una iniciativa solidària de la Fundació Esclerosi Múltiple (FEM), que compta amb la col·laboració del Col·legi de Farmacèutics de Barcelona (COFB). […]

Les farmàcies de Barcelona es mullen per visibilitzar l’impacte de la calor en pacients amb esclerosi múltiple Llegir més

D'esquerra a dreta: Miguel Robles, el Dr. Xavier Montalban, Rosa Masriera, Miquel Recasens i Enric Riera.

La farmàcia es mulla per l’esclerosi múltiple: situació actual, opcions terapèutiques i casos pràctics

El Col·legi de Farmacèutics de Barcelona (COFB) va acollir la sessió formativa “La farmàcia es mulla per l’esclerosi múltiple: situació actual, opcions terapèutiques i casos pràctics”, coorganitzada amb la Fundació Esclerosi Múltiple (FEM). La conferència, moderada per Miquel Recasens, tresorer i responsable de la Comissió de Compromís Social del COFB,

La farmàcia es mulla per l’esclerosi múltiple: situació actual, opcions terapèutiques i casos pràctics Llegir més

Desplaça cap amunt