Què es vol aportar a la farmàcia en els propers 4 anys? Entrevista a Jordi de Dalmases, president del COFB
“Si passem de ser fabricants del medicament a gestors del coneixement perquè, aquest medicament, tingui també uns millors efectes en la salut dels pacients, haurem trobat la missió de la professió”. Així defineix Jordi de Dalmases, president del Col·legi de Farmacèutics de Barcelona, al vídeo de l’inici, com està evolucionat […]